Tutorial How To Fix Black Screen For Windows 7

Okey ba Tutorial tips bagaimana macam mana apa cara kita How To can't Fix mengetasi hack crack mengubah membaiki membuka buka pasang install remove removewat trial product key Black Screen hitam di for untuk Windows vista xp 7 8.1 8 10 Desktop tamap tempoh, this copy of windows is not genuine build 7600.


Assalamualaikum, selamat pagi / petang / malam dan salam sejahtera buat semua pembaca-pembaca di okeyba yang saya kasihi sekalian. Artikal pada hari ini membincangkan mengenai bagaimana "bagaimana cara kita padam, buka ataupum mengaktifkan trial windows yang telahpun tamat dan menjadi black screen di windows" dalam kategori tech installation bersama saya okeyba.tk

Saya x mengulas banyak mengenai perkara ne. Yang penting untuk pengetahuan anda semua, kes ini berlaku sebab windows yang anda gunakan sekarang ini adalah versi trial 30 hari yang telah tamat tempoh. Oleh itu, sesiapa yang mengalami perkara yang sama ini, anda tidak akan berpeluang untuk memaparkan wallpaper anda ke desktop la. Serta banyak lagi la platform yang mungkin akan tidak berfungsi nanti.

Namun, itu semua anda jangan risau kerana disini saya sudah sediakan langkah tips untuk cara membaiki mengetasi windows anda daripada skrin hitam atau lebih dikenali sebagai Expired windows!

How To Make Full Version Windows Without Trial

Pertama, anda perlu sediakan ini:
Selepas itu, langkah pertama adalah matikan anti-virus yang terpasang di windows anda sekarang bagi mengelakkan daripada file tersebut terpadam dan bekerja dengan baik nanti.

Seterusnya, install remove wat dan buka.

Tekan butang RemoveWAT dan tunggu sehingga proses selesai

Biarkan saja, jangan kacau selagi belum restart secara automatik

Selepas proses restart selesai. Tahniah black screen atau trial windows anda telahpun diperbaiki semula. Mudahkan?

Baca Juga:
Cara Buang Windows 7 Trial Tanpa Software

Rasanya setakat disini sahaja yang boleh saya kongsikan kepada anda mengenai tajuk artikal kita pada hari ini. Semoga apa yang dikongsikan dan membantu anda disana.

Sekian dan terima kasih.

Apakah pendapat anda mengenai artikal ini: