Bagaimana Cara Manual Install Windows Tanpa Product Key

Okey ba tutorial Bagaimana macam mana how Cara kita tips trik to Manual nak Install free download win window Windows vista xp 7 8 8.1 10 di on pc laptop 32bit 32 bit 64bit 64 bit terbaru Tanpa without menghilangkan hack crack buang Product Key di windows 7 8 8.1 10 full version secara lengkap.

image

Assalamualaikum, selamat pagi / petang / malam dan salam sejahtera buat semua pembaca-pembaca yang saya kasihi sekalian. Tajuk artikal kita pada kali ini membincangkan mengenai "Bagaimana Cara Manual Install Windows Tanpa Product Key" dalam kategori Tech Installation bersama dengan  stadlearnt di Okeyba disini!.

Saya rasa bukan kemungkinan besar la, tetapi confirm besar 😄 semua orang yang pakar membuat installation windows ini mesti akan mengalami perkara yang sedemikian. Untuk itu, saya akan beri panduan kepada anda la bagaimana cara kita install windows ini tanpa product key. 

Tutorial Cara Install Windows Tanpa Product Key

Langkah pertama, buat satu text document kosong dan salin code dibawah sini:
[Edition ID]
[Channel]
OEM
Retail
[VL]
0

Paste code ini ke text document kosong tadi dan save as dengan nama ei.cfg serta tukarkan save as type kepada All Files.

Selepas itu, belum selesai lagi. Pindahkan file doucment itu tadi ke folder install windows anda di folder Sources.


image 

Begitulah cara kita Install Windows Tanpa Product Key. Mudahkan? tak ada product key pun tidak menjadi masalah. Okeyba sudah pun siap siaga untuk membantu anda membuat rujukan dari awal lagi.

Rasanya, setakat disini sahaja yang boleh kami dapat kongsikan untuk artikal ini. Jika anda mempunyi sebarang persoalan mahupun request ataupun sebagainya. Boleh komen kat ruangan dibawah sini. Sekian dan terima kasih.

Apakah pendapat anda mengenai artikal ini: