Bagaimana Mendaftar Ke AVTC Vokasional Pertanian Lahad Datu

Sumber rujukan Tutorial bagaimana macam mana apa cara daftar masuk memasuki sambung Pengalaman Mendaftar memohon meminta borang atasa talian online pejabat pertanian tambunan ranau keningau sandakan tawau seluruh sabah kemasukan sambung belajar dalam bidang kurusu ladang kelapa sawit Ke AVTC Vokasional sijil Pertanian Lahad Datu Agricultural Vocational Training Center estet dekat sekolah sains LD berhampiran dengan kampung Segama Lahad Datu Sabah sungai besar segama.


Assalamualaikum, selamat pagi / petang / malam dan salam sejahtera buat semua pembaca-pemabac yang saya kasihi sekalian. Artikal untuk kali ini membincangkan mengenai "Bagaimana Mendaftar Ke AVTC Vokasional Pertanian Lahad Datu" dalam kategori Tech Other bersama saya Okeyba.tk disini!

Sememangnya ini adalah tempat yang sangat sesuai untuk anda yang minat sangat sambung belajar atau mengikuti kursus penuh dalam bidang perladangan sawit ( estet ). Sesiapa yang akan tamat dalam kursus ini nanti, saya pasti anda terus menjadi staff dalam kerja estet ini malahan boleh ke pangkat tertinggi lagi seperti Manager!!! Kenapa boleh jadi macam tu arr? sebab sijil yang akan anda bawa itu nanti adalah merupakan sijil pertanian yang sangat tinggi yang memang CONFIRM jadi basic untuk bidang kerja sawit.

Selain itu, anda jangan bergantung sangat dengan sijil ne (jangan bersifat riak) tetapi ilmu dari pembelajaran anda disana tu AVTC LAHAD DATU SABAH adalah merupakan pembelajaran yang terbaik tau. 30% teori 70 % Praktikal, jadi jangan sia-siakan ilmu yang ada sebelum anda melangkah ke alam pekerjaan yang sebenar.

Bagaimana Cara Masuk Ke Kursus Ini

Dari pengalaman sahabat saya dulu adalah mudah je. Daftarkan diri anda melalui atas talian ataupun boleh juga mengambil borang di pejabat pertanian yang berdekatan. Jika ingin lebih confirm lagi. Boleh hubungi admin melalui halaman contact ini dan insyallah kami akan bantu anda melalui orang dalam.


Untuk mendaftar secara atas talian. Sila rujuk link dibawah sini:
Untuk Pengetahuan, link dibawah ini adalah pendaftaran untuk kemasukan AVTC. Untuk IPS pula adalah boleh rujuk di halaman ini 👉 KLIK SAYA.

Pertama, klik butang Daftar sekarang ☝ ,tunggu dalam masa 5 saat dan klik Skip Ads.
  • Selepas itu, disana akan ada maklumat lanjut mengenai terma dan syarat kemasukan ke AVTC. Untuk pendaftaran nanti, just klik pendaftaran Pengguna diatas header site.
  • Masukkan butiran-butiran yang diminta, ingat isi betul-betul seperti mana maklumat anda sekarang dan hantar.
Selepas hantar, log masuk dengan menggunakkan No.ic anda seperti mana butiran yang telah anda daftarkan tadi. Ingat, pendaftaran ini hanya sekali sahaja untuk 1 pengguna @orang.


Rasanya, setakat disini sahaja yang boleh saya kongsikan kepada anda mengenai tajuk artikal kita pada hari ini "Bagaimana Mendaftar Ke AVTC Vokasional Pertanian Lahad Datu". Semoga apa yang dikongsikan dapat membantu anda disana. Jika anda tidak faham ataupun perlukan persoalan dengan lebih detail. Jangan malu jangan segan, tanggalkan pesanan anda di ruangan komen bawah sini.
Sekian dan terima kasih.

Apakah pendapat anda mengenai artikal ini: