Who Calling Me +61 8 7070 8130

Many people say that "anybody know this number?". Yeah i have been call too a few weeks ago and saya menerima panggilan tersebut.


Pada ketika itu, saya lupa bertanya pula panggilan ini dari negara mana tetapi katanya merupakan syarikat yang tidak pernah pun saya tahu sebelum ini dan saya tidak pernah berurusan denganya. Saya terus layan sahaja tetapi tidak membuat apa-apa tindakan. Jika bercakap mengenai hal peribadi saya diam sahaja dan memberitahu apa tujuan mereka mengetahui semua ini.

Akhir cerita, saya matikan panggilan ini dan block nombor ini dari simcard saya. Secara kesimpulanya, dari pendapat saya ialah scam number.

Jika anda dihubungi sama seperti saya, jangan bagi apa-apa maklumat mengenai perihal diri anda terutamanya maklumat mengenai kewangan anda. Apa yang penting adalah berwaspada sahaja kerana zaman era sekarang ini banyak penipuan yang berlaku. Happy weekend and thanks for the visiting.

www.okeyba.tk